Pokud se muž rozhodne hubnout, pak mu to půjde snadněji než ženě. Proč to tak je? Lépe zvládá emoce. Takže se umí lépe vypořádat s takzvaným emočním jedením. Umí lépe ovládat chutě a tím pádem je pro muže hubnutí snadnější. Na co by však ani muži neměli zapomínat během hubnutí?

Čas na změnu

Máte-li pocit, že je čas na změnu, pak se do toho pusťte naplno. Muži mají větší svalovou základnu, takže jim to půjde jednoduše. I oni však musí dodržovat určitá pravidla, hlídat si stravu, cvičit a vše okolo. Jak na to? Která pravidla by bylo dobré dodržovat?

Rady odborníků se vyplatí

Zatímco ženy si rády nechají poradit od odborníků, muži neradi chodí k nutričním a výživovým poradcům. Nechtějí se moc omezovat v jídle, a když jim poradce řekne, že se na nějakou dobu musí vzdát svých oblíbených hotovek a piva? To nechce slyšet žádný muž. Cvičení jde ruku v ruce se stravou, takže musíte zohlednit oba faktory. Nechcete-li chodit k odborníkům, alespoň se poraďte s trenérem ve fitku.

Svaly, svaly a zase svaly

Na pohyb nesmíte zapomínat, vhodný je kardio trénink, nejlépe každý den a to 45 minut. Do posilovny je dobré chodit 2 – 3x týdne, na lehčí formování postavy postačí 2 x týdně posilovna s nějakým kardio tréninkem. Cvičit nemusíte jen v posilovně, ale třeba také doma nebo venku.

Čeho se vyvarovat?

Hubnutí musíte přinášet určité oběti, jinak to ani nejde. Musíte se něčeho vyvarovat a díky tomu bude vaše postava taková, jakou jí chcete mít. Co se jídelníčku týče, je nutno odstranit bílou mouku, nasycené nápoje, sladkosti, slané pochutiny, alkohol. Tyto potraviny způsobují prudké zvýšení hladiny cukru v krvi, což dobré není. Raději si místo toho dejte celozrnné pečivo, čistou vodu, ovoce a zeleninu.