Cvičíte pravidelně v posilovně, do toho běháte a snažíte se, aby vaše tělo nějak vypadalo. Zároveň si myslíte, že se stravujete zdravě, fastfoodům se vyhýbáte obloukem a když jdete na oběd, snažíte se vybírat to nejzdravější z jídelníčku. Cesta za vysněnou postavou je dlouhá, to určitě všichni vědí. Není to však nemožné.

Myslete na jídlo

Ne nadarmo se říká, že hubnutí závisí na vaší hlavě a jídle. Musíte se rozhodnout, že to opravdu chcete a přizpůsobit tomu úplně všechno. 80% celkového hubnutí je hlavně o jídle. O jeho pravidelnosti, střídmosti a o konzumaci těch správných a fitness potravin. Zbylých 20% je o pohybu a tvarování těla.

S pomocí několika potravin můžete pomoci při rýsování břišních svalů, půjde to o hodně lépe. I když jde o fitness jídlo, nebudou to nějaké nechutné blafy, bude vám chutnat. V tomto seznamu najdete totiž i maso, ryby nebo vajíčka.

Maso

Maso je skvělé, ideálně kuřecí, které obsahuje spoustu bílkovin. Jde o maso lehce stravitelné, a když jej dáte na pánev nebo upečete v troubě, bude vám skvěle chutnat.

Vejce

Vajíčka jsou dobrým zdrojem bílkovin a je proto dobré je mít vždycky po ruce. Pomáhá tvořit svaly. Můžete je uvařit nahniličko a spolu s celozrnným chlebem je konzumovat k snídani, uvařit je natvrdo a dát si ke svačině či ke špenátu jako přílohu k obědu nebo ve formě omelety k večeři.

Tvaroh nebo cottage sýr

Tyto dvě potraviny jsou doslova nadupané bílkovinami, které jsou ideální pro stavbu svalů. Můžete si z nich tvořit pomazánky nebo si je dát jako vydatnou svačinku odpoledne.

Banán

K dopolední svačině je jako ovoce ideální banán. Ten zasytí a zlepší, díky draslíku, náladu. Dále si můžete připravit banánový shake, banánový chlebíček, muffiny nebo lívance.

Losos

Čerstvá ryba je rovněž skvělou volbou. Ideálně losos, je přírodní zdroj omega-3 mastných kyselin. Navíc je losos lehkou a zdravou rybou, která je skvělou volbou pro oběd nebo večeři.